JAG SÄGER NU GODNATT.

Kvällen med brudarna igår var så jäkla bra. Det var schagler mässa och vi hade hur roligt som helst. Efter gudtjänsten så gick ner till samlingslokalen och sjung singstar, fikade och skrattade. Sen tog vi bussen hem, och jag kom hem vid ungefär halv nio. Då åt jag lite mat och sen gick jag och la mig. Försov mig i morse och fick skynda mig som tusan iväg till skolan. Dagen har varit klockren rent ut sagt, bara det att vi har för många prov att plugga lite. Därför kommer min vecka att spenderas åt plugg. Efter skolan hängde Jikar och Serina med mig hem. Vi åt massa mat, Serina hjälpte mig att fixa min kamera och sen fixade vi Jikars naglar. Vi hann även med en ordentlig pratstund, tjejerna är underbara. Nu kom jag precis ut ifrån duschen, så ska torka mitt hår och sedan gå och lägga mig. Blir en lång dag imorgon, först iväg till skolan. Sen till mellringe för att kolla på skoldm med ett härligt gäng. Sen blir det konfirmation och sen ska jag plugga. TOPPEN!



MINA BÄSTISAR! Ni får mig stå stadigt på mina egna ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0