JAG MÅSTE HA BÅDE JORDENS & VÄRLDENS SÄMSTA IMUNFÖRSVAR

Vaknade upp imorse, och mådde värre än sämst. Usch jag hatar verkligen att vara sjuk, det måste vara det värsta som finns. Min dag har då tillbringats i sängen, inte orkat göra någonting. Det är nu på kvällen som jag har lite energi i kroppen och orkar flytta mig från sängen till köket för att bli ännu tröttare så jag kan somna ikväll, igen. Känner mig som största datanörden, sitter här med två datorer framför mig. En med musik dunkandes och sen den här, där bloggen är igång. Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig, hoppas på en bra morgondag & hoppas på att jag kan komma iväg till skolan och träffa mina saknade älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0