JAG ÄR TILLBAKA..

.. efter mitt lilla oväntade bloggbreak. Kände att det behövdes och nu är jag som sagt tillbaka. Min dag idag har varit grymt bra faktiskt, började med svenska i skolan. Sedan promenad med klassen, sedan fortsätte lektionerna och dagen avslutade med ett möte angåenge den "nya fotbollsprofilen". Känns verkligen bra med fotbollen just nu, iallfall som att det kommer funka denna gång. Efter skolan tog jag en promenad hem i det härliga vårvädret och åkte nästan på en gång iväg med mamma & Kjell. Vi tog en sväng till IKEA och sedan elgiganten där ännu ett nytt minneskort till kameran inhandlandes. Jag åt också årets första mjukglass idag, det var verkligen sommarkänsla. Vad har jag då gjort under tiden som jag varit borta? Jag har varit med mina underbara vänner, varit på en massa gudtjänster, firat mormors födelsedag, tagit massa kort, varit på skoldm och levt livet. Ärligt talat så kommer jag inte ihåg allt. Jag kan slänga in en liten bildbomb senare istället. Ska fortsätta trixa lite med bloggen nu, så hörs vi lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0