JAG ÄR INTE PERFEKT

Det vart ändrade planer. Jag åkte aldrig till Angelica, utan det blev en hemmakväll i soffan med pappa och lillasyster. Vi kollade på melodifestivalen och sen på någon film, hur mysigt som helst. Får ju passa på att umgås med pappa så mycket som möljigt eftersom att jag bara är hos honom varannan helg och nästa gång blir det inget heller. För då är jag på läger med konfirmationen, bästa tjejerna. Vad har jag mer gjort ikväll, jag har trixat lite med nya kameran och laddat in nya låtar i mobilen och nu sitter jag här och lyssnar på musik i min ensamhet, igen. Jag älskar verkligen tystnaden på natten, då det är mörkt utanför mitt fönster. Kanske dags att stänga ner datan snart och gå och sova, känner att jag skulle behöva det. Imorgon så ska jag nog träffa Angelica en stund och sen ska jag hem till mamma. Måste städa mitt rum, det ser för jävligt ut. Nej ska sluta tråka ut med en massa onödiga inlägg, vi hörs imorgon istället. GODNATT MINA ÄNGLAR. & sov så gott.

TACK! För att du alltid ställer upp.

Kommentarer
Postat av: angelica

när du är glad är jag glad. <3

2011-03-06 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0