HEMBAKAT MED TÄNDA LJUS

Bloggen ser förjävlig ut just nu, och jag vet det. Men jag fixar den så gott jag kan, är ju som sagt inte så bra på sånt här. Min dag idag har tillbringats i soffan med massa tjocka täcken, en massa tv och halstabletter. Jag är alltså sjuk, min hals dödar mig rent ut sagt. Just nu sitter jag fast framför tv;n, det är ju EM-kval för Svergie. Dom lder just nu med 2-1, och matchen är snart slut. Vi får hoppas på vinst! Ska försöka gå iväg till skolan imorgon, känner inte för att missa en massa just nu. Men ska fixa lite saker nu, och sen så ska jag kolla big brother. Ska försöka hinna baka något gott innan, hembakat måste vara det godaste som finns.


Kommentarer
Postat av: jessica

du är världens finaste min ängel.

2011-03-30 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0