FILMER MÅSTE VARA RÄDDNINGEN NÄR MAN ÄR SJUK

Den här dagen har varit värst av alla, jag har ingen ork kvar i kroppen. Mår verligen inge bra, jag hatar att vara sjuk. Har legat i sängen exakt hela dagen och kollat på massa filmer. Hata Göteborg, Smala Sussie, Fjorton suger och gårdagens pogram utav big brother. Ingen aning om vad som händer nu, har ingen ork till att  vara uppe och tv är för långt borta haha. OM NI HAR FILM FÖRSLAG, SÄG GÄRNA TILL!
Ska sträcka mig efter min kopp med te nu, fyfan vad ansträngande det är.

Kommentarer
Postat av: Tobbii

kolla på ,



never back down

the town

the hunting in connecticut



det lär la räcka för kvällen ? :) <3



2011-03-31 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0