ETT HALVÅR TILL MIN FÖDELSEDAG

Just nu är jag väldigt sur över blogg.se eftersom att det inte har gått att logga in sen igår kväll. Sen har det inte gått att kommentera heller och gå fortfarande inte. Jag är också väldigt trött på att bara sitta hemma, det finns ingenting att göra eftersom att jag inte kan gå. Det var en mardröm igår när jag var på elgiganten och haltade runt, gud vad ont jag hade. Sen tror jag faktiskt att jag ska fixa mina naglar idag, dom ser förskräckliga ut. Min dag idag har spendreas i soffan kollandes på barnkanalen, det är livets räddning när det inte finns något annat att kolla på. Nu ska jag ta något att äta och sen vila mitt knä ännu mer, vi hörs senare. HAAAAAAAJDO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0