DET ÄR LJUST KLOCKAN ÅTTA PÅ KVÄLLARNA, ETT TECKEN PÅ ATT SOMMAREN ÄR OSS NÄRA

Dagen har varit klockren. Gick till skolan och gjorde provet, jag hoppas verkligen att det gick bra. Det kändes bra iallfall, men ändå inte. Aja, gjort är gjort. Får tillbaka det om en vecka, ska inte sitta och fundera på det nu. Vid två tiden vandrade jag iväg på ett möte med mamma. Det gick kanon! När det var klart gick jag vidare till BrittMarie där jag fixade till håret, lite mörkare nu och det känns faktiskt bra, än så länge. Får se imorgon när jag har plattat det och så. När jag var klar hos henne så fortsatte jag hem och min dag har som alla andra dagar spendreas framför den här datan, usch jag känner mig som en liten datanörd. Vid sjutiden fick vi besök också. Underbart, med mycket gott fika och extremt många glada skrattanfall. Dom åkte nyss hem och jag tänkte hoppa in i duschen nu och sedan gå och lägga mig, behöver verkligen sova känner jag. Klockan tickar, dags att sätta fart. För imorgon, då är det en ny dag. Vilket innebär nya möjligheter!

Kommentarer
Postat av: en fråga..

är det sant att du har en lösenskyddad blogg vid sidan om denna? din blogg Ä G E R

2011-03-31 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0