VARJE DAG, ÄR ETT ÄVENTYR

Underbara dag, säger jag bara. Blev en tidig morgon för mig och Elin, vi satt redan i bilen halv nio. Anlände till världens finaste hus vid nio tiden, där vi blev stort välkomnade utav Elins små kusiner Mikaela, Lukas och Irma. Vi åt frukost, kollade film (okej, jag kollade inte utan sov som en stock i Elins knä) och efter det så cyklade vi iväg till willys för att handla lite. Kom tillbaka två timmar senare och då lagade vi mat tillsammans, tacos stod på schemat. Efter maten så badade vi i deras pool i källaren. Mycket skratt och bus! Efter det så gjorde vi te och åt melon, samtidigt som ännu en film rullade. Så otrolig mysig dag med otroligt bra barn. Detta gör jag verkligen om!


När jag kommit hem, så tog jag en fika tillsammans med mamma och Karin som vi hade här på besök. Mys! När hon hade åkt så hoppade jag och min bror upp på cyklarna, vi skulle köpa pizza. Sen har timmarna bara gått. Jag har hunnit med att tvätta, städa mitt rum, bädda rent i min säng, duschat och börja packa lite smått. La mig för en liten stund sen i sängen med datorn i knät. Musiken spelas i hörlurarna och åh vad jag trivs. Imorgon kommer Elin hit vid nio tiden, sen drar vi upp på stan och köper lite smått, tror vi ska fika också. Hur mysigt som helst. 
Halv två hämtar pappa oss, då vi beger oss till Gusselby. Där jag spenderar min midsommar, UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0