LÄMNAR STADEN, FÖR EN VISTELSE I MITT SOMMARPARADIS

Bloggen har under en tid varit nedlag, pågrund utav olika andledningar, både stora som små. Men allting är mycket bättre nu och jag har SOMMARLOV! Att tiden kan gå så snabbt och så fort, känns som att det var för en vecka sedan som jag började åttan och igår som jag fick mina första betyg. Men nya tider är på gång och mina nuvarande betyg är jag nöjd med, inte dom bästa. Men dock inte dom sämsta heller. En förändring ifrån min sida till skolan kommer att göras när mitt underbara sommarlov tagit slut. Nej, dags att sluta babbla på om allt och ingenting, bloggen är som "min lilla egna värld". Idag så lämnar jag staden och beger mig ut till Stenbodagården, mitt sommarparadis och spenderar fem dagar där. Jag och ett helt grymt gäng utav massa tjejer lämnar staden klockan elva, och nu sitter jag och Moa i mitt lilla kök och äter frukost. Ska snart gå och göra oss i ordning för att sedan vandra iväg dit bort. Vi hörs när jag kommit hem helt enkelt, kanske kan bjuda på en mobilblogg också! Annars.. Ha det bra mina vänner! PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0