LAAAAAAAAAZY DAY

Gick upp tidigt igår, sen åkte jag upp på stan tillsammans med Matilda och Kjell. Det som köpes var min nya älskling, en ny dator till lilla mig. Jag är så glad och älskar den, verkligen. (sitter vid den just nu faktiskt) När jag kommit hem så kom Elin nästan på en gång, vi fixa lite med skruttis, som jag döpte min lilla dator till. Sen åt vi mat innan vi drog ut på min bakgård med mina högtalare. Vi stekte rejält och jag har blivit kär i detta väder. SÅ UNDERBART! När vi hade solat i ungefär två timmar så kom Zach och Stoffe förbi en stund, vi pratade och gjorde inget speciellt. Hann inte så mycket för vid halv fem så fick jag och Elin skjuts upp till Gusselby där vi spenderade våran kväll. Städning stod på schemat, denna gång gick det tjugo minuter fortare. Vi hann även med att äta upp hennes husvagn, ha glädjetjut, tusen skrattanfall, massa glass och vi hann även med att bada, två gånger. Olle gjorde oss sällskap också, vid halv tio blev vi hämtade. Sen spenderade jag min dag & min natt sittandes framför datorn med musik dunkandes, samtidigt som jag pratade med underbara människor på facebook.

Precis som min rubrik säger, precis så har min dag varit idag, har rättare sagt inte gjort ett skit. Tog en riktigt ordentlig sovmorgon, sen har jag degat hela dagen. Pratat med Martin, försökt packa, trixat lite med min dator igen. Hade en hel lista med saker som jag hade behövt gjort, men har inte gjort en enda grej utav det. Måste packa, städa mitt rum och fixa med allt inför morgondagen. För imorgon flyttar jag upp till Gusselby! Jag längtar så otroligt mycket, har verkligen sett framimot detta. Nu på kvällen så har jag tvättat lite, och ska snart börja lägga ner lite saker i väskan. Men snart.. Har ingen lust att packa alls, vill istället hålla på med musik & bilder till datorn. Fick hjälp av min bror nyss också, den lilla dataexperten. Nej, känns som att detta inlägg bara blivit alldeles för långt. Rör på fläsket nu Sandra och sätt igång att börja packa, lät faktiskt som en bra ide. NU KÖR VI!


Bjuder på en bild från midssommar, (även den ifrån gusselby) på mig och min bästavän.
Jonathan Fagerlund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0