FÖRSTA DAGEN PÅ LÄNGE, SOM DET VERKLIGEN KÄNNS SOM SOMMARLOV

Städningen gick hur bra som helst, vi klarade det på en timme och femtioen minuter. Vi satsar ännu hårdare imorgon och kör på. Med musik dunkandes så gick det hur bra som helst. Jättetråkigt att åka hem bara när det var så fint väder i Gusselby. Jag hade så gärna velat vara kvar. Elin sov hos mig inatt och igårkväll så somnade jag i hennes knä.

Idag har jag haft en underbar dag i solen på kumlabadet. Tillsammans med Elin och Matilda. Solen har stekt, vi har badat, ätit massa glass och även träffat på Rebecca & Josefin. Kjell kom även förbi lite senare. Kom hem vid fyra tiden och hoppade in i duschen på en gång nästan, just nu känner jag mig som en ny människa, haha. Elin åkte precis hem och jag ska snart äta mat med familjen. Kvällen är oplanerad, men tror jag spenderar den med världens bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0