EN DEL AV MITT HJÄRTA, KOMMER ALLTID ATT SLÅ FÖR DIG.

Elin gjorde så att vi missade bussen, bara att vända när vi kommit fram och gå tillbaka hem igen. Vi hann iallafall med halvfyra bussen, efter att jag och Elin haft ett äventyr att cykla på en grusväg med punkterad cykel. Albin hängde med hem till oss, vi åt jordgubbar innan vi skjutsade iväg honom till Elin och Albins andra syster. När vi kommit hem så hoppade jag in i duschen. Älskar känslan att vara nyduschad. Sen gjorde jag mig i ordning, och när jag hade packat också hoppade vi upp på cyklarna och började våran färd imot Ekäng för att kolla Andrews match. Vi mötte upp Julia halvägs och hon tog sällskap med oss dit, saknad tjej. Hon drog när vi kommit fram och Elin och jag satte oss i gräset och bara pratade. Det var otroligt kallt, Elin och jag fick skratta oss varma. När matchen var slut så drog vi hem, hämtade väskorna och begav oss sedan ner till bilen där mamma Anneli väntade. Så fort vi kom hem så tände vi ljusen och åt massa glass, med jordgubbar, grädde & smält vit chocklad. MUMS! Nu har vi slängt oss i varsin soffa och låter musiken rulla. Tankarna är i full gång. Vi ska snart släcka ner, lägga oss i sängen och sussa. För imorgon behövs all energi som går att hitta, för imorgon. Då ska Elin och Sandra vara barnvakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0