EFTER REGN, KOMMER SOLSKEN


Mitt internet har inte fungerat i gusselby under midssomar, har försökt hur många gånger som helst, besvikelse. Men den har varit bra ändå, mer än bra rättare sagt, bättre än bäst. Så sjukt bra människor och jag har haft så grymt roligt.
Jag älskar er allihopa!


Kom hem igår, skulle sovit hos Elin men gjorde inte det eftersom att jag är sjuk. JÄTTEKUL -.- Tror fan att jag fått svininfluensan, haha. Nej, men har feber, ont i halsen, ont i kroppen, ingen ork, huvudvärk och listan kan bli hur lång som helst. Kom precis hem nu, var en kort stund på Marieberg tillsammans med Petter och Kjell. Fick med mig mina nya älsklingar hem, så som jag har längtat. Ett par bärbara högtalare, perfekt nu till sommaren. Ska vila mig en liten stund nu, sen ta ett par alvedon och sedan åka iväg till gusselby för min och Elins första städning. Kommer gå galant! Likadant blir det på onsdag, och fredag, och söndag osv.. Mitt andra sommarjobb har äntligen börjat! & jag ser fram imot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0