"DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT"

Dom senaste dagarna har jag spenderat på trängen tillsammans med bästa människorna. Har haft så otroligt roligt, samtidig som jag har jobbbat. Gjorde det sista igår och slutade klockan tolv. Mitt första sommarjobb inför denna sommar är nu avklarat! Elin var hemma hos mig, hon hjälpte mig med det sista på jobbet. Det blev som ett träningspass, upp och ner för trappor med dricka. Fick skjuts hem utav min bror, och sen så kollade jag och Elin på "Never say never" med Justin Bieber. Jag har nu också, (som alla andra) gått och blivit kär i honom, vilken kille! När vi vaknat till, ätit pizza och pratat med min lilla mamma ett tag så gjorde vi i ordning oss och drog iväg till lillån där vi spenderade våran kväll tillsammans med Andrew, Marcus, Blomman och Kasper. Andrew den lillen, drog vid nio tiden och då tog vi en promenad till coop. Där utanför spenderades resten utav kvällen. Elin åkte kundvagn och blomman hade sitt lilla utbrott. Underbara kväll! Pappa Ohlson och lillebror Albin hämtade oss vid elva tiden och när vi kom hem så gjorde vi i ordning te & mackor och satte på en film. Jag somnade, och hann inte ens se halva filmen. Karate kid stod på schemat och när den var slut flyttade vi oss till övervåningen där vi spenderade våran lilla natt, sittandes här i mörkret och kollade på en massa gamla bilder. Somnade dirket efteråt och vaknade vid halv ett. Ska gå ner och äta frukost nu och sen tar vi bussen in till stan vid två. Jag anländer tillbaka hit ikväll, till mitt andra hem, bondelandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0