FINA MINNEN, GER FINA LÈENDEN

Vart inte alls som planerat igår, vi städade CC nästan hela dagen och när det var klart så började jag och Elin att sommarjobba. Ännu mera städning stod på schemat! När vi hade städat klart hamnade vi i min husvagn tittandes på fotboll tillsammans med min pappa. Svergie är i Semifinal! När matchen slutade så gick jag upp och duscha. Vid femtiden drog jag pappa lillasyster och Elin in till Örebro. Han släppte av oss hos min lilla mamma och syster där vi spenderade våran lilla kväll. Så sjukt mysigt, åt kladdkaka & jordgubbar och bara pratade. Ni är verkligen så otroligt bra! Fick även ett par nya converse, nya solbrillor och smycken ifrån mamma. Tack så jätte mycket! Sen hämtade pappa oss och vi åkte vidare till MC där jag och Elin storhandlade. Blir ju så när MC inte finns i Lindesberg.. Kvällen spenderades i CC med allt underbart folk där film visades, paranormal activity 2. Den var inte alls lika bra som jag hade tänkt mig, ettan är lätt bättre. Gick till min husvagn vid tolvtiden, dit även Martin och Dennis kom, Jonte kom även förbi ett tag. Vi satt och bara pratade, innan jag gick och la mig.

Idag blev jag väckt vid elva tiden, sen dess har jag suttit och lyssnat på en massa musik. Ensamtid är kvalitetstid, och jag tycker om det något så sjukt. Jonte kom precis till mig också, han sitter och spelar på min mobil, helt inne i sin egna lilla värld. Ska vara social imot honom ett litet tag nu innan jag och Elin ska städa, idag igen.

~ en bild från veckan på mig jonte & frida, underbaringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0