UNDERBARA SOMMARLOV

Tog bussen till Adolfsberg hem till min Farfars sambo, där även hennes barnbarn var. Det bjöds det på lunch, och efterätt blev det också. När vi ätit satt vi ute på baksidan i någon timme och spelade spel, jätte mysigt. När vi tröttnat så fixade vi lite innan vi tog bilen, först iväg till Lager 157 och sedan vidare imot sjukhuset för att hälsa på farfar. Så sjukt bra känsla att träffa honom, det behövdes verkligen! Ska dit snart igen, det är bara ett måste.

När farfar blev trött så åkte vi därifrån, vi åkte vidare och spelade minigolf. Gick ju "jättebra" för min del, eller dock inte. Jag och sånadär sporter går inte riktigt ihop, slutar med att jag kastar iväg klubban istället, haha. Vi tog oss en glass efteråt och sedan fick jag skjuts hem. Jag hade ju kameran min med mig idag, men användes den? Nej, den låg så bra i min lilla väska. När jag kom hem så hann jag nästan inte innanför dörren innan jag vände och gick iväg och solade en halvtimme, gud har verkligen saknat det. När jag kom hem så möttes jag i hallen, mamma och Kjell hade köpt pizza. Vi åt det och efter maten så tror jag att jag somnade en liten stund. Hade tänkt att inte göra någonting denna kväll, mer än att bara vara. Men planerna ändrades lite, Jonas kom hit med en fet godispåse och vi kollade film tillsammans med min syster. The Blinde Side, verkligen en värd film att se. Den var bäst! Han drog för bara en liten stund sedan och jag har precis lagt mig i sängen. Ska snart släcka och försöka få några timmars sömn. Imorgon ska jag äta lunch på stan tillsammans med mamma och syster, sedan ska jag sola klockan två. Sen spenderar jag min dag tillsammans med min saknade vän Tobbe. Kommer bli superduper bra!

Kommentarer
Postat av: elin

JAG VILL OCKSÅ!!! :'(

2011-07-27 @ 01:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0