UNDERBARA DAG!

Blev väckt utav min lilla underbara hund idag, vid tiotiden. Bara att gå upp, sätta på sig kläder och gå ut med honom. Blev en liten runda innan vi gick tillbaka till husvagnen och båda somnade på en gång, tills Elin kom och väckte oss. Hon och jag bäddade ner oss och sov en timme, eller två. Sen kom Martin och väckte oss igen, dom mobbade mig som vanligt och det hela slutade med att jag vann! Eller dock inte.

Jag och Elin åt en mysig frukost, med panpizza och tända ljus. Sommarjobbet väntade även denna dag, så vi satte igång och gud vad vi skrattade. Efter städningen så fortsatte vi att storstäda hela min husvagn, duktiga som vi är. Sen åt jag mat och efteråt så duschade vi innan vi hamnade i min husvagn för att kolla på ännu en film, Unrest. Det var den sämsta film jag någonsin har sett, aldrig igen säger jag bara. Vi tog en liten promenad senare, var hur många som helst som var ute, mysigt. Jonas var också ute och gick med sig själv, knäppa unge. Kvällen slutade sen dock inte som planerat, jag och Elin hoppade upp på cyklarna och drog ut och cyklade en lång stund. Sen kom min pappa tillbaka, vi pratade med honom en liten stund, sen flyttade vi oss alla till CC där det var krig. Jonte hade nagelstudio och målade min hand och naglar i alla möljiga färger, jätte fint tycker jag själv. Jag gick in till husvagnen vid tolv tiden, och ska gå och lägga mig nu, kommer somna på två sekunder.

~ mobilbilder, så kvaliteten är inte alls den bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0