TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT

Min dag har spenderat tillsammans med min lilla sjukdom. Hosta, förkylning och feber har hälsat på hos mig & känns som att den kommer göra ett långt besök haha.

Tobbe kom och hälsade på mig, min super vän! Blir alltid så himla glad utav att se honom. Vi tog en sväng till affären förut och köpte massor utav gott. När vi kom hem så lagade han och min syster trerättersmiddag till oss. Blev macka till förrätt, kyckling & god potatis till varmrätt, och jordgubbar med grädde till efterätt. När vi ätit oss mätta så fixade min syster mina naglar. Känns jätte bra nu, känner mig som en ny människa, haha. Jag och min syster satt och sjöng till en massa låtar också, gamla låtar. Hur underbart som helst, jag har världens bästa syster helt enkelt! När vi gjort klart mina naglar och dunkat en massa musik, så gick vi ner på min gård och åkte longboard. Jag var kung helt enkelt! När vi hade åkt klart, (eller jag hade åkt klart haha) så kollade vi på film och åt massa godis. Trassel stod på schemat, och jag älskar filmen. Vid tiotiden hoppade jag min syster och Tobbe upp på cyklarna och skjutsade Tobbe till centralen, där han tog bussen hem till Vintrosa. När vi kom tillbaka så satte jag mig på balkongen, och har suttit där sen dess. Underbara sommarlkväll! Pratar med mitt hjärta i telefonen nu också, jag kanske träffar honom imorgon. Man får hoppas på det bästa. Ska vara lite social imot honom nu, och sedan gå och sova.
Man får passa på så länge man kan, snart tar sommarlovet slut..
~ min prins, du får mig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0