SOL OCH KLARBLÅ HIMMEL, BLANDAT MED REGN

Jag har försvunnit iväg några dagar, beror nog på att jag inte suttit inne mycket alls utan har hängt ute i det fina vädret med mina fina vänner. Har haft Frida på besök, måndag till torsdag stannade hon. Vad har jag mer gjort? Spenderat mina dagar med min familj, Jonte, Simon, Noah, Frida som sagt, Martin, Olle och självklart min lilla Elin. I onsdags kom min underbara storasyster hit och hon är här även nu, jag är jätte glad för det. Vi har åkt massor utav båt, kollar på hur många filmer som helst, jag och Elin har sommarjobbat, dunkat en massa musik, badat & solat hur mycket som helst, ätit massa glass & ätit mat nere vid bryggan. Vi har haft jätte mysiga dagar och jag älskar att vara här i gusselby, där jag trivs som bäst. Just nu är jag bara jag Elin Jonte och min syster kvar, så ikväll ska vi åka lite båt och sen ska vi skrämma oss själva med en liten skräckfilm. Simon kommer nog hit senare.

Var inne i Lindesberg förut med min lilla familj och Elin, köpte en liten present till pappa som han ska få ikväll. Har ändrat min design lite också, det får duga så länge, var trött på den andra. Ska lyssna på lite musik nu och invänta maten, är jätte hungrig. Grillat blir det ikväll, hur gott som helst. Jag älskar detta liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0