SJUKLING..

Jag och Martin satt i min husvagn halva dagen ungefär och ladda hem massa filmer, och kollade på gamla bilder. Vi letade även efter nya ord också, haha. Simon och Max kom även förbi.

Vid fyratiden så åkte vi in till Lindesberg, jag Martin Jonas och Jonte. Vi fixade lite innan jag drog vidare, mötte pappa och Ludde, vi åt lite mat på ett mysigt ställe. Efter maten så åkte dom för att handla, medans jag satt kvar i bilen. Jag somnade nästan.. När vi kommit tillbaka hem, (till husvagnen alltså) så satte jag mig vid datorn och har kollat film sen dess, tills nu. Mår inte alls bra. Har jätte ont i halsen, har feber fryser jätte mycket och har en enorm huvudvärk. Inte alls kul, hatar verkligen att vara sjuk. Ska gå och göra mig en kopp te nu, och sedan krypa ner under en filt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0