NEVER SAY NEVER

Dagen har varit klockren! Sommarjobbet stod på schemat idag också, gick hur bra som helst. Efter städningen så bytte jag och Elin om, sen åkte vi vattenscooter med Jonas lillen. Sen åkte jag och Jonas själva, hur härlig känsla som helst. Vi toppade max och hade hur roligt som helst. Efteråt blev jag i puttad i vattnet utav honom, MED KLÄDER PÅ.. Hur mysigt som helst, vi badade hur länge som helst och efteråt la jag mig i en solsol för att bara njuta utav solen. Underbart! På kvällen blev vi godissugna och hur rastlösa som helst, så jag Jonte Elin Jonas Martin och Olle tog båten in till Lindesberg och handlade massvis utav gott. Kvällen avslutades i CC denna kväll också, där film visades, the gravedancers. Tummen upp på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0