INGET HÄRIFRÅN KAN BESKRIVAS

Godmorgon sötnosar. Jag vaknade för bara en liten stund sen och sitter just nu vid kökbordet och tvingar i mig frukost. Det regnar idag, eller just nu iallafall, får hoppas på att vädret blir bättre under dagen. Ikväll beger jag mig till Örebro en liten stund för att träffa min lilla mamma.
Gårkvällen var helt crazy, jag skrattade som tusan från början till slut. Spenderade den mesta dels med Simon och Robin, vi var verkligen överallt & ingenstans. Blev dock ingen film, men tror vi sätter på den ikväll istället.  Kvällen avslutades med att jag nästan somnade på en trapp, sen gick jag och la mig vid tvåtiden. Kvällen var verkligen grym. Jag älskar er, allihopa! ♥ Ska göra mig i ordning nu, sen tillbringar jag en stund med min lillasyster som åker hem idag.

~ jag och Jonte, han skulle försöka leka lite maffia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0