I MITT PARADIS

Förlåt kära vänner, för att jag inte alls har uppdaterat bloggen på två dagar. Men tiden har helt enkelt inte räckt till. Jag har flyttat upp till gusselby, och jag stormtrivs. Min andra halva bor två meter bort, (kanske tre) och just nu ligger hon och snarkar, hon sover 85 procent utav den tiden hon är uppe också. Men nu ska vi inte prata om henne, utan vad har jag gjort dom senaste dagarna? I fredags så packade jag nästan hela dagen, i värmen. Var dock sjuk den dagen så det gick segt. Städade mitt rum och umgicks med min mamma, henne kommer jag inte träffa på jättelänge nu. TUNGT! Vid såna här tillfällen är det verkligen tur att mobilen finns.. Jag kom upp hit (till gusselby) vid sju tiden, vi åtta tiden började jag och Elin städa. Tredje städningen nu och det gick hur bra som helst. Kvällen spenderade vi ute tillsammans med blixten (min kära underabara speciella cykel), vi cyklade upp och ner för en massa backar. Många skrattanfall blev det. Martin joina oss den sista timmen också. Lördagen då, alltså gårdagen. Jag tog en riktig sovmorgon, och på dagen gjorde jag inte alls något speciellt. Jag Elin Martin och Olle tog våra datorer och satte oss i källaren, för att det var så varmt ute. Där satt vi ungefär hela dagen. På kvällen vart det grillning vid vattnet och sen så var jag hundvakt. Framåt kvällen så blev det kubb och jag & Elin åkte på storstryk mot Martin och Olle. Vi ska vinna idag, man ska ju inte ge upp, right? Sen så tog vi fyra oss en riktig lång promenad, vet inte hur långt vi gick. Kom tillbaka halv ett iallafall och då avslutades våran kväll/natt i CC, där det tittades film. Idag står städning på mitt schema, sen ska jag nog bara ta det lugnt. Har fått nackspärr också, gör jätte ont att kolla åt både vänster och höger. Vädret är inte på topp här idag, det är mulet och ganska kallt, surt. Ikväll kommer min lillasyster hit, mysigt att träffa henne igen. Men som sagt, dagens planer är ganska så oklara. Nu ska jag trixa lite med bloggens design, sen ska jag springa ner och väcka Elin. Ibland kan jag vara ganska ond..

~ mitt lilla hjärta, på hennes 8-års födelsedag i Juni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0