HOME, DEAR HOME

Jag är hemma! Anlände vid tre tiden ungefär. Åt tacos med min underbara familj och hoppade sedan in i duschen. Gjorde sedan mig i ordning och åkte iväg på ÖSK tillsammans med mamma syster Pontus & hans pappa. Jonas satt bakom oss också, lite läskigt att det kan bli så. Han och jag retades med min syster hela matchen, innan han och Jakob drog hem. ÖSK vann med 2-0, härligt. Jag kom hem vid halvtio och pratade med mitt hjärta tills nu. Han kommer nog till mig på onsdag, jag längtar! Ska försöka att sova tidigt idag, och sova ut ordentligt imorgon. Har inte sovit i min underbara säng på tre veckor, den har varit saknad. Imorgon ska jag packa upp allt, och sedan fixa lite på rummet, sen spenderar jag nog min dag tillsammans med Jonas. Ska även hinna med att träffa Jikar och Serina en snabbis. Ska gå ut till köket och prata med min mamma en stund nu, efter det så ska lilla Sandra dejta John Blund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0