HÅLL HÅRT I DIN GODA VÄN, FÖR DÄR UTE FINNS DET GOTT OM ORMAR

Har haft en underbar dag hos mitt hjärta. Har spenderat hela min dag hemma hos honom, hur mysigt som helst. Vi avslutade med att äta på donken, haha. Sen skjutsade hem mig vid halv elva. Jonas och Johan kom då förbi en kortis. Jag duschade precis och ligger nu i sängen.  Borde egentligen sova för längesen, men är verkligen inte trött. Inte på något sätt. Ska upp om mindre än fem timmar, för imorgon beger jag mig iväg till huvudstaden tillsammans med världens bästa mamma och med Moa & hennes mamma Eva. Kommer bli en toppendag, verkligen. Klockan tickar, ska lyssna klart på den här låten som spelas nu, och sedan släcka ner här. Kanske lyssnar på ännu en låt, och kanske än till.. Vad jag pratar, nu sover vi. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0