FOREVER, AND ALWAYS

Spenderade min kväll igår sittandes och kollandes på Hycke, ett sällskapspel som nästan är som kubb. Efter första spelomgången, så drog jag och småbarnen ner till vattnet. Jag satte mig på bryggan medans dom badade glatt, mina små sötnosar! Efteråt cyklade jag rundan tillsammans med dom, var jätte mysigt. När vi kommit tillbaka så designa vi min lilla tröja, dom fick skriva vad dom ville. Sen gick vi ut en liten sväng med Maja, bus hunden själv. Satte mig hos Martin och Jonas, dom vann sista omgången på Hycke som gick vid elva tiden. Efteråt spenderade jag min kväll tillsammans med dom. Vi satt och pratade massvis, ser ut som att det blir en grillkväll för oss på lördag, hur mysigt som helst. Vi kollade iallafall på rånarna vid tolvtiden, helt okej film faktiskt. Jag gick och la mig vid tvåtiden och somnade på en gång. Sitter just nu och dricker te efter att jag precis vaknat upp. Regnet öser ner utanför mitt fönster,  mysigt men ändå tråkigt på något sätt. Ska börja packa nu, något jag verkligen inte vill. Jag vill stanna kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0