FILMKVÄLL, IGEN..

Städningen gick grymt bra, fast dock lite segt. Efter städningen så hade jag och Martin krig i min husvagn, han satte lösenord på min telefon, lite panik. Sen kollade jag på när Jonas och Jonte badade, fick jätte mysiga kramar utav dom efteråt när dom var som blötast. G-U-L-L-I-G-T! Sen var det dags för ännu en måltid nere vid bryggan, hur mysigt som helst. Jonas familj gjorde oss sällskap också, underbart. Efter maten så chillade jag och Jonte i min husvagn, han spelade mobilspel igen och jag sorterade lite bilder. Sen drog jag Simon Jonas Max Matilda och Lukas ut med min hund, vi gick till en gräsplätt och släppte honom, fick sjukt många bilder så jag bjuder er på imorgon. Nu sitter jag i min husvagn (igen) tillsammans med Jonas. Vi laddar ner en film som vi strax ska börja kolla på. Lägger mig nog tidigt idag, är sjukt trött. Ska fixa med filmen nu, imorgon drar jag och Jonte in till Lindesberg och träffar min älskade mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0