ETT ENDA ORD IFRÅN DIG, KAN FÅ MIG ATT BLI VARM

Satt inte vid någon dator igår, vilket är ett resulalt för min usla uppdatering. Önskar att Iphone hade en blogg.se app så att man kunde blogga ifrån mobilen, det skule vara hur bra som helst. Surt att det inte finns.

Måndagskvällen drog jag och Jonas till fotbollsplanen för att spela fotboll, vi körde någonting & jag vann hela tiden, med lite hjälp ifrån honom.. Vid halv elva begav vi oss till CC för att kolla film, paranormal activity. Vart fullt hus och jag måste bara säga det, ettan är lätt mycket bättre än tvåan.

Min gårdag gick ganska så snabbt, på morgonen fick vi besök utav Luddes bror & hans barn. Dom stannade här nästan hela dagen. Jag spenderade min dag med att storstäda CC, kolla när några cyklade in i vattnet, umgicks med min familj och sen tog vi en tur till Lindesberg. Martin Jonte Simon och Olle var med, vi storhandlade glass till alla barn. När vi kom tillbaka åt vi så mycket glass att alla mådde illa till slut. Sen deckade vi allihopa i varsin soffa i CC. Sen var det dags för jobbtime, med en liten matpaus emellanåt. Min kväll spenderade jag även den, men dom bästa, Martin och Jonte. Vi kollade på film, Johan Falk. Dom är grymma! Mycket prat blev det också, allt mellan himmel, och jord.

Gick upp vid tiotiden idag, har nyss ätit lite frukost och ska snart börja göra mig i ordning. Dagens planer är oklara, men jobba det ska vi göra även idag!

~ mina älskade shoppingskompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0