/ELIN

Hellu tänkte bara dyka in här och berätta att Sandra har varit på äventyr idag, vart säger jag inte utan det får hon själv berätta sen när hon kommer tillbaka! Om hon själv vill förstås. Tänkte också berätta att Sandra är min bästavän och jag älskar henne! Nu ska jag dra mig till duschen och sedan sitta och vänta på att Sandra ska komma tillbaka för då ska vi åka båt. Ni kan ju kolla in min blogg om ni vill det: www.elinohlsons.blogg.se. Eftersom jag bloggar från iPaden så kan jag inte länka min blogg så ni får kopiera eller något, använd fantasin! Haha nu ska jag sluta skriva innan jag skiver något dumt. Hoppas ni inte fick för ont i huvudet av mitt tjat och fortsätter läsa Sandras blogg. Kan tala om att jag inte är såhär jobbig på min blogg, jag har bara väldigt tråkigt just nu haha:( Shit jag skulle ju sluta skriva, byebye! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0