/ELIN

Hej sötnosar!
Elin här igen.. Sandra har varit väldig dålig på att uppdatera dem senaste dagarna så jag tänkte hjälpa till lite, hon bad mig förut att göra det.
Dem senaste dagarna har vi spenderat på sjön, i Lindesberg, hon har varit i Örebro och hälsat på sin mamma och resten av hennes familj, hennes storasyster Ida kom hit igår, hon har åkt massvis med vattenscooter tillsammans med Jonas, myst framför filmer med mig och resten av gänget. Hon har gjort massvis helt enkelt. Jag kan berätta lite om igår, resten av dagarna kommer jag inte ihåg så bra, haha vi hittar på så mycket grejer här borta jag kan ju inte komma ihåg allt.


Igår städade vi, åt och sen drog vi ut på sjön en kortis. Blev typ bara tio minuter för bensinen i båten var nästan slut så då åkte vi in igen och tankade och sen när vi skulle åka ut igen började det regna så vi satte på kapellet på båten fort som tusan och sen sprang vi upp till husvagnen. Gud vilket oväder det kom! Det hellregnade, åskade och blixtrade. Men efter en timme eller två sprack det upp och blev världens underbaraste väder, helt blå himmel, inte ett enda moln och solen lyste. Så då tänkte vi ge oss ut med båten igen men fick reda på att Ida skulle komma vilken  minut som hellst. När Ida kom åt vi och sen åkte vi in till Linde med Jontes båt. Det var jag, Sandra, Ida, Jonas, Martin och Olle. Vi hade sjukt kul! Vi dunkade musik och dansade i båten genom hela kanalen. Folk som gick vid sidan av kanalen skrattade och en del filmade oss också. Ida filmade oss och hon har lagt upp det på facebook men jag ska försöka lägga upp det på min och Sandras blogg inom några dagar!
Efter vi kommit tillbaka från Linde kollade vi på en film men det var typ ingen som var intesserad så vi satt och pratade istället.

Idag åkte vi in till Linde igen för att min pappa skulle köpa mer bensin till båten och jag skulle köpa hårfärg och Sandra skulle köpa slingor, så ikväll blir det att färga hår! Super taggade är vi båda två. Ni säkert se resultat ikväll eller imorgon.
Just nu är Sandra och hennes syster i Nora och käkar Noraglass. Dem har det säkert jätte mysigt och jag hoppas dem har bättre väder än vad det är här. Nu ska jag kolla på himlen om jag ser några regnmoln för då måste jag snabbt ner till bryggan och sätta på kapellet igen.

Ha det super bra allihopa och jag hoppas ni inte stör er på att jag bloggar istället för Sandra, men om ni gör det så kan jag lova er att hon snart är tillbaka!
Jag älskar dig min livskamrat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0