EFTER REGN, KOMMER SOLSKEN

Min storasyster åkte hem idag, tomt utan henne faktiskt. Jag somnade till på dagen, känns som att hela dagen bara försvann. Hjärtat mitt ringde och väckte mig. På eftermiddagen var det dags för ännu en städning, det gick galant, dock att det var minst 400grader. Sen badade vi allihopa, jag dök ner till botten ifrån båtbryggan (MINST TRE METER!!!!!!) och jag får egentligen panik när jag är under vattnet, så är lite stolt. När vi torkat så köpte jag och Elin glass, sen spelade vi minigolf med min lillasyster. Vart mat nere vid bryggan denna underbara sommarkväll också.


Kom precis tillbaka nu efter att ha varit ute med Simons båt. Jag Simon Elin Jonte Dennis och Max var det som stod för bagaget idag. Killarna åkte ring och Elin körde, herregud räcker med att säga. Nu sitter vi min lilla husvagn, eller hemma hos mig rättare sagt och håller på att ladda ner en film. Ikväll blir det paranormal activity 2, jag kommer dö. Ska ta en promenad med min lilla vän Elin nu, det behövs. Nu kom grabbarna grus hit, dags att stänga av datorn.

~ jag skulle bevisa Simon att jag var längre än honom, det gick sådär :$..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0