DET ÄR SÅNA HÄR DAGAR MAN MINNS

Jag tog en sovmorgon till elva ungefär. Sen kom Jikar och Serina hit till mig. Jag packade upp och grejjade lite innan jag gjorde mig i ordning. Vi hoppade upp på våra cyklar och cyklade till Lager 157. Men det vi ville ha fanns tyvär inte så vi drog vidare till MC istället. Satt ute i solen och bara pratade, jag har saknat er!

När vi suttit där ett tag drog vi hem, alla bytte om och sedan möttes vi igen. Hann inte göra någonting nästan, innan jag drog in igen. Pratande och planerade en massa med mamma då, har nu någonting att se framimot. Sen kom mitt hjärta och hämtade mig, jag han och Olle åkte iväg till Lager 157 igen, det inhandlades ett par vita låga converse. Vi åkte vidare till Net on Net, sedan hem till mig. Jonas kom även hit! Vi var med min syster ungefär hela kvällen, satt i mitt kök och pratade. Många skrattanfall blev det också. Vid halvelva så åkte Martin och Olle hem, jag saknar mitt hjärta redan. Jag och Jonas drog då ut med Sebbe och Emma, vi åkte moppe upp till stan där vi egentligen inte gjorde någonting alls. Vid elva åkte vi hem igen och kollade på Johan Falk. Jonas sov här inatt och vi somnade någon gång mellan tolv eller ett, jag har inte en aning.

Idag väckte Jonas och min syster mig klockan NIO. Lite tidigt enligt mig själv men tydligen inte för dom, Jonas skulle iväg på träning och min syster skulle jobba. Dom båda drog för en stund sedan och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Försöker att vakna till liv, haha. Ska snart gå upp och göra mig i ordning. Ska hem till min farfars sambo lite senare och äta lunch, jätte mysigt. Sedan beger vi oss till min underbara Farfar som just nu befinner sig på sjukhuset för att hälsa på honom. Kvällen är ännu planerad, och jag är öppen för idèer. Men jag hoppas att denna dag blir lika bra som gårdagen, om inte ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0