BLIR TÅRÖGD UTAV TANKEN, ATT JAG ÅKER HÄRIFRÅN IMORGON

Tiden går otroligt fort när man har roligt, jag lever mitt liv i gusselby & verkligen njuter utav mitt underbara sommarlov. Vill inte att det ska ta slut, vill föralltid ha sommarlov. Inte sluta skolan, utan just tanken att alltid ha sommarlov. För att sätta en stjärna på det hela skulle det vara underbart om solen kunde titta fram ibland. Som idag, har det varit strålande sol. Dock har molnen också varit framme och blåsten, men det gör absolut ingenting, skönt när det inte är jätte varmt. Sitter nu i min husvagn och dricker cola, väntar på att maten ska bli klar. Det blir middag nere vid vattnet denna sommarkväll också. Sista kvällen för mig här, det gör mig väldigt ledsen. Jag vill inte åka hem, vill stanna kvar. Bara tio små dagar kvar till min lilla födelsedag också! Jag älskar mitt liv.

Ska ta med kameran ner till vattnet nu och sen ta lite fina sommarbilder, har tagit tiotusen kort redan med att fota är livet, undra vad jag skulle göra utan min lilla älskling (kameran alltså). Klockan tickar och jag vill inte slösa min tid på att sitta inomhus, ville mest bara kika in och säga att jag lever.

~ igår lämnade min andra halva mig & begav sig till Gotland, kommer kännas tomt utan henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0