På bättrings väg..

Skolan var extremt trög. Slutade vid halv två och drog hem på dirren, satte mig i soffan och pratade med mamma. Hon är verkligen underbar! Vi skrattade som vanligt åt våra dåliga skämt och sedan gick jag och la mig och sov, mår inte helt hundra idag, eller inte alls bra rättare sagt. Vaknade upp för en stund sen och har suttit här och druckit cola sen dess. Tiden går så extremt sakta. Kollar fotboll på tv också, men usch vad uttråkad jag är, även fast det är en bra match. Kanske dags att öppna skolböckerna & börja plugga lite (?) Nej, det lät ännu värre. Kanske gå iväg och lägga sig i solariumet en halvtimme? Mina planer är helt borta och herregud vad jag är rastlös och nu tog min cola slut också. Alltså måste jag resa på mig och gå enda bort till köket för att hämta ny, åh vad ansträngade. Kommer typ dö halvägs. Åh antar att jag är tvungen att lyfta på arlset och gå iväg och hämta cola & sedan göra något vettigt åt mitt liv. PUSS ÄLSKLINGAR!




Kommentarer
Postat av: emma leijon

sv: haha ja tyvärr sandra, men vi skulle sälja dom så fick smaka två var ;)

2011-01-20 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0