OOOOOOOUPS!

Oj, vad hände med mitt fina löfte om att jag skulle börja blogga? Jag tror faktiskt det försvann, men jag försöker. Eftersom att vi inte någon "helt" fungerande dator så blir det ännu jobbigare. Första skoldagen igår, gick helt okej. Fattar bara att det är lika bra att satsa från början än att börja senare. Fick tillbaka min musikuppsats, MVG. Vart glad faktiskt, så som jag kämpade med den. Iallafall idag, så kom Angelica hem till mig efter skolan. Vi pratade en stund och sedan hängde hon med till konfirmationen, underbara tjej. Hon drog lika fort som hon kom och vi har inte gjort något speciellt där borta, vi pysslade. Älskvärda tjejer där borta på konfirmationen & verkligen älskvärda ledare. Just nu känner jag mig jätte hängig, så ska hoppa in i duschen nu och sedan försöka sova. Imorgon är det skola som gäller, sedan fotbollsprofil. Ska försöka komma igång lite smått igen, se om jag klarar av det. Aja, slutpratat nu. Ta hand om er babes. PUSS.


Man lever bara sitt liv en gång, så förfan..
Ta vara på dagen och gör det bästa av det, livet går inte i repris.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig, jag vill ha dig tillbaka.

2011-01-12 @ 19:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0