LÖRDAG!

Tidig morgon i morse, ställde klockan på åtta och duktig som jag var gick jag upp då. Vid halv tio åkte jag & Kjell ut till Mosjö golf där min lilla dag har spenderatas fram till nu. Jobbat i kiosken & inomhusgolfen. Mysigt ställe det här, och hemligheten bakom dörrarna framför mig kommer bli toppen tills min födelsedag. Om en timme åker vi här ifrån och då blir det hem och fixa sig lite snabbt och sedan vidare för att fira storasyster, Jonna som fyllde år förra helgen. Blir säkert jätte mysigt. Bilder med gårdagens outfit samt dagens kommer ikvälll, då laddar jag upp bilder från gårdagen också. Men ska stänga ner datorn nu, jag hör av mig ikväll. Med en storbild bomb, ska även försöka trixa lite med designen då. PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0