LIVET LEKER.

Skolan idag, var hur bra som helst. ÄLSKAR MIN KLASS! Hade bara soft lektioner med håltimme sista, suveränt! Mattelektionen med Camilla var lätt dagens höjdpunkt, knäpp tjej det där. Drog upp på stan med Julia, Serina, Camilla och Hamida efter skolan. Vi köpte present till Jikar som fyller år idag, blir att gratta henne imorgon. Vi gick runt typ överallt och hamnade tillslut på MC, typ stället man alltid lyckas hamna på av någon konstig andledning. Efter det åkte jag hem med mamma & Kjell. Mamma och jag gick iväg och solade solaruim, typ det bästa som finns på vintern. Jag somnade och åh vad man blir avkopplad när man bara hinner tänka i lugn & ro, det behövs ibland också. Nu ska jag hoppa in i duschen och bli "fräsh" som Martin säger, haha. Imorgon är det sjukgymnasten som gäller, och gud vad jag inte vill dit, hatar sånt där. Nej, nu väntar faktiskt duschen. Vi hörs. PUSS PÅ ER MINA ÄLSKLINGAR!


Bild i repris, men så jäkla bra!

Kommentarer
Postat av: Julia

Bilden så sann!

2011-01-14 @ 08:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0