Lev livet, det går inte i repris.

Kom nästan precis hem och sitter nu och krigar med spanskaläxan. Var på stan med Emma, Seidi och Angelica. Lite senare kom Meriam och var med oss, underbara tjejer allihopa. Vi chillade runt på stan, levde livet och skämde ut oss. Precis som vanligt. Köpte en sådan här stor ballong och blåste in luften, så vi fick jätte gulliga röster, hihihi. Tjejer ni får mig skratta, på riktigt. Förresten så ska Angelica och jag ska köpa världens gulligaste armband, kär i dom. Får bli ett sådant imorgon. Förresten så köpte jag byxor idag också, jag lovar att bild kommer. Kvällen avslutades på burger king tillsammans med Emma, skrattandes & pratandes om allting. Ska fortsätta med spanskan nu, och sedan ska jag duscha. Jag hör av mig.








Kommentarer
Postat av: angelica

händer till helgen? :)

2011-01-27 @ 22:17:32
Postat av: emma leijon

åh jag älskar dej tjejen!

2011-01-27 @ 22:56:10
Postat av: Alexandra

bra rubrik :)

2011-01-28 @ 05:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0