Ingen dag är den andra lik.

Känner att jag inte alls har någon blogglust idag. Så jag hör av mig imorgon istället, ha det så bra. CIAO.

Låten som har spelats i mina högtalare hela dagen..

Kom tillbaka nu.
Jag erkänner allt, det var mitt fel.
Men du finns i mina tankar, du finns i mina drömmar.
Sen kommer stora frågan, kommer jag hinna glömma.
Dom känslorna som skapades, det livet jag levde.
För du fanns hos mig och jag tänkte alltid på dig.
Tänk att ett litet fel, kan bli så stort.
Jag saknar dig jämt, och tiden går så fort.

Jag lever i min dröm, jag vill inte vakna upp.
För i drömmen är du min, kom tillbaka nu.
Jag ångrar allt jag gjort, allt jag sa och den jag var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0