I have work so hard, to be who I'm.

Vilken grym dag. Skolan gick bra, hade bara sköna ämnen och dagen gick snabbt. Efter skolan drog jag hem och sedan upp på stan med Emma, underbara tjej. Där mötte vi Elin och sedan Jonte. Saknade ungar! Sen gick bara dagen, vi levde livet på stan och hamnade tillslut på burgerking där resten av kvällen spenderades. Sedan följde vi dom båda till centralen och sedan gick Emma och jag hem till mig. Vi åt munkar och drack hallonsoda samtidigt som vi övade på några låtar. Gud tjejen, du är underbar, med dig vågar jag leva livet till max. Det kommer bilder ifrån när jag har lagt in dom i datorn. La jag mig precis i sängen nu och tänkte att jag kunde testa att mobilblogga ikväll. Det funkade ju iallafall, tummen upp på det. Men ska sova nu, för imorgon blir en lång dag. Först jobba och sedan fira syster. Vi hörs! PUSS ÄLSKLINGAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0