I did it because i can.

Känner att jag är grym på att blogga, typ världens bästa. Jag bloggar kanske "lite för mycket ibland" också. Men jag lever, livet rullar på. Jag taggar redan helgen, och jag har världens bästa vänner. Samt världens bästa familj, undra vad jag skulle varit utan dom. Dagen har iallafall spenderats i sängen, på sjukhuset med farfar & på kyrkogården, en mysig dag med ett avslut på ikea. Sedan hamnade jag här, i en stor tjocktröja & mjukisbyxor, pratandes med underbara Jessica på msn. Imorgon är det redan skola och helgen har gått så sjukt fort, hoppas veckan går lika fort så att det blir helg igen. Nej, nu babblar jag om massa onödigt. Jag drar mig till tvn och checkar solsidan istället. HEJDÅ BABES!


Kommentarer
Postat av: jessica

du är underbar!! jag älskar dig vännen<3

2011-01-16 @ 20:44:36
Postat av: jessica

förresten, visst var solsidan bra? ;)

2011-01-16 @ 20:44:48
Postat av: jessica

ser upp till dig också, vi måste ses snart igen. tack för att du orkade lyssna på mig förut, du är guldvärd! l o v e y o u

haha de är rätt ;)<3

2011-01-16 @ 20:55:55
Postat av: jessica

kom ihåg att jag ALLTID finns för dig med älskling, alltid alltid. du är världsbäst, så glad att vi började prata med varann<3

2011-01-16 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0