HUVUDVÄRK & TANKAR.

Elin kom till mig klockan nio på morgonen igår och jag var typ död. Vi fixade oss, åkte upp till stan och gick till synsam. Elin skulle fixa linser & så. Efter det så gick vi runt två hela timmar på stan och gjorde ingenting, vi frös och usch. Efter det så tog vi bussen hem till Jennie, satt och snackade och var där ett tag. Sedan gick vi över till Pappa och satt där och pratade. Underbart! Idag vaknade vi upp, eller vi ställde klockan så jag var uppe vid åtta ungefär medans Elin sov till nio. Vi fixade oss och åkte iväg till mellringe med Jikar och Serina. Har varit där exakt hela dagen, kollat fotboll & gud vad jag vill tillbaka. Var med Laura nästan hela dagen med och jag har haft en klockren dag iallafall. Åt på Edessa och det är lätt LIVETS MAT! Elins systemkamera har varit med hela dagen så bilder det kommer, kanske ikväll. Eller ja, imorgon blir det nog. Nu ska jag dejta duschen, och sedan tror jag att jag ska sova. Jag lovar att uppdateringen ska bli bättre. Godnatt och sov så gott mina underbaringar. PUSS!

MAMMA, DU VET ATT JAG ÄLSKAR DIG!
Och om jag inte hade dig, skulle världen gå under.


Kommentarer
Postat av: stolt örebroare :P

naww så söta ni är verkligen jätte gullig bild XD

2011-01-05 @ 23:58:40
Postat av: jessica

ställ gärna en fråga i min frågestund! :D

http://eenjessica.blogg.se/2011/january/fragestund.html#comment

2011-01-10 @ 01:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0