HEJ 2011!

Uppdateringen ska lätt bli bättre nu, det lovar jag er.
Nytt år, helt underbart! Det innebär:
Nya nyårslöften
- godisstopp
- börja träna mer & komma i form
- hålla kontakten med gamla vänner!! samt nya
- börja bry sig mer  
- bli en bättre människa
Nya löften
Nya chanser
Ny lycka
Nya möligheter
Nya vänner
Nya minnen
Nytt självförtroende
Nytt liv
(för min del)
Jag ser fram imot det nya året och hoppas inte det blir lika dåligt som det förra, okej allt var väl inte dåligt men iallafall det mesta. Min nyårsafton var helt suverän, tänker dock inte gå in på detaljer & så, men den var iallafall bäst, med stora bokstäver. Jag ska iallafall sträva efter mina nyårslöften. Men ville mest tala om att jag fortfarande "lever" och att nu jäklar drar vi igång med bloggandet igen! PUSS.


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

Så söt gumman !

vi får träffas ! <3

2011-01-03 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0