Det enda man vill ha, är det enda man inte kan få.

Så var det äntligen helg, något jag har längtat efter. Min helg kommer bli toppen, eller inte bara det utan grymt jäkla bra! Den har redan börjat bra, och kommer bara att bättras på. Gud vad glad sånt här gör mig. Skolan idag var faktiskt bra, älskar min underbara klass. Har inte jobbat mycket alls idag om jag tänker efter. Eller jo, på svenskan med Martin som gick hur bra som helst, (vi satt typ och snackade om allt & ingenting istället för att jobba = som vanligt) och sedan hemkunskapen då vi gjorde soppa. Efter skolan drog jag hem och syster hjälpte mig att fixa mina naglar, dom vart snygga faktiskt, för en gångs skull. Sedan drog jag hem och åt middag med familjen på pappas sida och min låsas storebror. Herregud, han är faktiskt lite knäpp. Efter maten så lyssnade jag när min lillasyster sjöng, och gud. Jag fick gåshud, hon är så duktig. Så idag är jag faktiskt en jätte stolt storasyster! Sedan så träffade jag Filip & Pontus en stund, typ bra killar det där. Imorgon ska jag träffa underbara Angelica och våra planer är så grymt bra, jag älskart! Just nu sitter jag i min stora dubbelsäng och kollar på tv på min nya plattv, med datan i knät. Åh det här är livet, verkligen. Nej klockan börjar bli ganska mycket och jag ska fortsätta kolla på filmen som just nu går på tvn. Sedan ska jag sova. Vart ett långt inlägg idag, hoppas ni stod ut :$ Jag hör av mig under morgondagen och då ska jag även försöka fixa designen.
GODNATT MINA ÄLSKLINGAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0