BARA DIN DAG.

Idag är det din dag, bara din födelsedag. Du blir byxmyndig, straffmyndig & du får till och med cykla utan hjälm. Suttit och tänkt ett tag Jikar, att tänk om du & jag aldrig hade börjat snacka? Tänk om vi fortfarande bara sa hej i skolan, och sen inget mer med det. Vad vore jag utan dig? Du har hjälpt mig genom så mycket, du är jämt bara ett samtal bort. Du är en riktig vän, en underbar sådan. En som alla borde ha. Jag kommer aldrig kunna förklara hur mycket du betyder för mig, med dig mår man alltid bra och med dig skrattar man alltid. Du och jag tillsammans, då kan inget stoppa oss. Våran humor knäcker allt! Du är min bästa vän, en riktig bästa vän. Med dig kan jag vara mig själv. Jag trivs i din närhet och en kram utav dig får mig uppleva kärlek & närhet. Jag kanske säger det ofta, men orden är så sanna & har en sån otroligt stark betydelse av mig, JAG ÄLSKAR DIG! ♥





GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PLUTTEN!


Kommentarer
Postat av: Julia

Ny blogg! Puss på min Sandra

2011-01-16 @ 12:01:41
Postat av: Julia

2011-01-16 @ 12:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0