03:07

Oj vad klockan vart mycket. Tiden bara försvann. Om exakt fem timmar kommer Elin gumman hit och ska sova här, typ awesome? OCh på torsdag sover jag hos angelica med, gud så jag längtar. Underbara tjej, vad jag saknar dig. Kommer bli klockrent, vi ska ha våran efterlängtade tjockiskväll :$ Och jag lovar att jag måste banta efter det. Jag har ju som sagt godis stopp också och jag har klarat mig än så länge, känner mig stolt. Nej kanske dags att stänga av datorn en stund. Vi hörs imorgon bitti, eller när Elin och jag har vaknat. Godnatt mina små änglar!


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

du jag tycker du ska ta hål i näsan :D

btw kom till risbergska skolan onsdag om ni vill jag är där och spelar cup :)<3

2011-01-04 @ 13:00:38
Postat av: angelica

tre ord tjejjen.

jag älskar dig. <3

2011-01-05 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0