VAD GÖR JAG UPPE?

Jag skulle ju sova, för flera timmar sen. Med fastade med datan i knät, pratandes med mina underbara vänner på msn. Klockan är halv två, jag ska alltså upp om sju timmar ungefär, kanske dags att sova snart iallafall. Men jag orkar inte, även fast jag vet att när jag väl har lagt huvudet på kudden så kommer jag att somna på mindre än en sekund. Sitter här, alldeles ensam i mitt lilla rum mitt i natten. Med massa tända ljus och hörlurarna på, musiken dunkar på max. Måste då tala om att jag har gått och blivit kär, i Bruno Mars. Det är sinnesjukt så bra han är. Jag verkligen avgudar hans musik. Har inte brytt mig så mycket om honom förut, men nu när jag verkligen har börjat lyssna, och verkligen tagit in texten. Så kan jag inte sluta. I LOVE IT! Funderar på också, om jag ska börja trixa lite med bloggen, ändra lite i designen. Fast nej, det får nog ta och vänta tills imorgon. Ska stänga ner alla pogram och sen ska jag få somna till min älskade inatt istället. Så får det blir, sweet dreams som det kallas. GODNATT MINA ÄNGLAR! För sista gången idag, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0