Va stark genom motgångar.

Skolan gick ganska fort, även fast dagen var lång. När jag hade slutat så stannade jag kvar i skolan med Agnes och Tobbe, jag gick lite matte gjort iallafall. Efter det rörde jag mig till konfan som idag har varit grym. Kommer bli tungt att skiljas från min andra familj där borta, helt sjukt. Mamma kom och hämtade mig efter konfirmationen och då drog jag hem på en gång. Och sen har hela kvällen gått åt till skolarbete = matte, som vi har prov i på torsdag. Jag ska göra mitt bästa iallfall, fast känner mig grymt osäker. Nu har jag precis duschat och ska snart gå och sova, är grymt trött. Orkar knappt hålla ögonen öppna, haha. Imorgon är det skola som vanligt, sen möte och och på kvällen är det hockey med mamma & syster som gäller, awesome. Nej, dags att röra sig nu. Vi hörs imorgon. STOR PUSS!

Vill bara tacka dig, för att du alltid finns där.
Elin Ohlson, min bästavän.
"det är för oss som solen går upp"

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiin

vill tacka dej för att du ställer upp för mig och är min bästavän. vi två mot världen, vi är en! <3

2011-02-10 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0