MITT SPORTLOV

FREDAG: försöka bli frisk och myskväll med mamma
LÖRDAG: stan och på kvällen så träffar jag moa
SÖNDAG: träffa emma leijon och sova över med henne
MÅNDAG: emma leijon och hockey på kvällen. efter det drar jag till farmor
TISDAG: på landet hos farmor med lillasyster och leker bonde
ONSDAG: farmor och sen firar jag pappa på kvällen som fyller år
TORSDAG: träffar jessica
FREDAG: kanske jessica (?)
LÖRDAG: inget planerat, träffas?
SÖNDAG: inget planerat, träffas?

veckans tumme ner: är att jag inte hinner träffa denna knäppa tjej.


Kommentarer
Postat av: syster

bebi vi fixar det :O

2011-02-19 @ 00:57:39
Postat av: jessica

det ska bli så underbart <3

2011-02-19 @ 12:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0